ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی گوشی موبایل موتورولا مدل Edge 20 Pro XT2153-1 دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی این محصول :
مشاهده قیمت و تصاویر
نظر مردم درباره گوشی موبایل موتورولا مدل Edge 20 Pro XT2153-1 دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت
مجموع امتیاز کاربران : عالی+
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
4.2
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
4.5
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
4.4
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
4.4
بررسی نهایی
عالی
در آنالیز سیستم ما، این محصول، کالایی باکیفیت و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد.
مزایا
+ کیفیت ساخت خوب + تراشه قدرتمند + دوربین خوب و عملکرد عالی در روز + ۱۲ گیگابایت حافظه رم + صفحه‌نمایش OLED + طراحی بسیار زیبا + مناسب بازی و عکاسی
معایب
- دوربین سلفی ضعیف - عملکرد متوسط دوربین در شب - فاقد پشتیبانی از کارت حافظه - اسپیکر متوسط
موتورولا Edge 20 Pro، از برترین گوشی های شرکت موتورولا در بازار موبایل ایران می باشد. این گوشی که مجهز به نمایشگر OLED می باشد با گارانتی گارانتی ۱۸ ماهه هما تلکام به بازار عرضه می شود.

طراحی گوشی موتورولا اج 20 پرو

Edge 20 Pro به مانند اکثر گوشی های موتورولا، دارای طراحی

خاص، مدرن و جذابی است. رنگ زیبای میدنایت بلو (آبی تیره) که در اولین نگاه، کاربر را جذب خودش می کند و در بازتاب نور، رنگ این گوشی نیز کم و زیاد می شود که همین موضوع زیبایی این گوشی را دو چندان می کند.

motorola edge 20 pro

قاب شیشه ای این گوشی اثر انگشت را به راحتی جذب می کند که تقریباً قاب پاک شدن است. همچنین فریم گوشی از جنس پلاستیک است که همرنگ بدنه در نظر گرفته شده است که باید کمی مراقب این فریم پلاستیکی گوشی باشید. قاب گوشی بسیار شبیه گوشی های شیائومی است که از دو تیکه درست شده که در قسمت بالای سه تا لنز دوبین و در قسمت پایینی نیز میکروفن و فلش گوشی قرار گرفته است. لوگوی موتورولا نیز در وسط گوشی بسیار زیبا قرار گرفته است. صفحه نمایش تخت با مقداری خمیدگی قاب پشتی و همچنین وزن ۱۸۵ گرمی آن، این گوشی را به یک گوشی خوش دست بدل کرده است.

صفحه نمایش گوشی

این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی با فناوری OLED است که صفحه بزرگی می باشد. رزولشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ فول اچ دی با پنل اولد و صفحه نمایش شفاف تخت، کاربری را با این گوشی لذت بخش می کند. روشنایی صفحه نمایش گوشی نیز در حد معمولی است.

سخت افزار گوشی موتورولا

موتورولا برای این گوشی تراشه ۸۷۰ ۵G را در نظر گرفته است که چیپست خوب و قدرتمندی برای اسمارتفون ها محسوب می شود. این تراشه مناسب برای بازی یا گیمینگ نیز می باشد و می توانید تمامی بازی های سنگین حال حاضر بازار را روی این گوشی اجرا و از بازی کردن با آنها لذت ببرید.

امنیت گوشی موتورولا اج 20 پرو

دو روش امنیتی برای ورود به این گوشی در نظر گرفته شده است. اولی استفاده از سنسور اثر انگشت که عملکرد متوسطی دارد و ممکن در بعضی مواقع این سنسور به خوبی کار نکند. روش دوم نیز استفاده از سنسور تشخیص چهره می باشد که عملکرد پرسرعت و قابل قبولی دارد

اسپیکر ضعیف

برای اج 20 پرو، تنها یک بلندگو در نظر گرفته شده است که عملکرد خوبی ندارد که نسبت به قیمت گوشی، این اسپیکر یک اسپیکر معمولی محسوب می شود.

باتری گوشی موتورولا اج 20 پرو

باتری لیتیوم-پلیمر این گوشی دارای ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است که دارای شارژر ۳۰ واتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع را نیز دارد. البته در نگاه اول ظرفیت این باتری، کم بنظر می رسد اما عملکرد خوبی دارد و در بخش باتری در این گوشی ضعفی دیده نشد. مدت شارژ 0 تا 100 درصد این باتری نیز کمی بیش از یک ساعت است که زیاد اذیت کننده نمی باشد.

دوربین گوشی

این گوشی دارای سه دوربین دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل + ۱۶ مگاپیکسل که دوربین اصلی این گوشی قابلیت، پنج برابر زوم اپتیکال و 50 برابر بزرگنمایی دیجیتال را دارد. کیفیت عکس این گوشی در روز مناسب است، عکس ها دارای رنگ های خوب و بدون نویز هستند. در بخش عکاسی پورتره نیز عملکرد دوبین این گوشی بسیار عالی است و شما را شگفت زده می کند. اما ضعف دوربین این گوشی در بخش عکاسی شب است که عملکرد متوسط و رو به ضعیفی دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز از کیفیت معمولی برخوردار است.

گوشی موبایل موتورولا مدل Edge 20 Pro XT2153-1 دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 21 dislike 6
قیمت موتورهای دوکاتی 2024 (لیست قیمت جدید به تومان)
سفر با قطار به قشم! (هزینه تور قشم امسال چقدر است؟)

مشخصات محصول

تعداد سیم کارت دو سیم کارت
سایز سیم کارت سایز نانو 8.8 × 12.3
ابعاد ۸×۷۶×۱۶۳ میلیمتر
وزن ۱۸۵ گرم
ساختار بدنه قاب پشتی و جلو از جنس شیشه فریم از جنس آلومینیوم
نوع پردازنده تراشه Qualcomm SM۸۲۵۰-AC Snapdragon ۸۷۰ ۵G Chipset - پردازنده‌ی مرکزی ۱x Kryo ۵۸۵ & ۳x Kryo ۵۸۵ & ۴x Kryo ۵۸۵
فرکانس پردازنده‌ي مرکزي ۳.۲-۲.۴۲-۱.۸۰ گيگاهرتز
حافظه داخلي ۲۵۶ گیگابایت
مقدار RAM رَم ۱۲ گیگابایت
پشتيباني از کارت حافظه جانبي فاقد پشتیبانی از کارت حافظه
اندازه ۶.۷ اينچ
شبکه هاي ارتباطي ۲G ۳G ۴G ۵G
فن‌آوري‌هاي ارتباطي NFC Wi-Fi بلوتوث
بلوتوث A۲DP, LE
فن‌آوري مکان‌يابي A-GPS BDS GALILEO GLONASS
درگاه ارتباطي USB Type-C ۳.۱
دوربين ۱۰۸ مگاپيکسل
فيلمبرداري رزولوشن ۴۳۲۰ × ۷۶۸۰ و سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه (۸K@۲۴fps) رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه (۴K@۶۰FPS) رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۹۶۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۲۴۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۶۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
ساير قابليت‌هاي دوربين دارای سه دوربین در پشت گوشی | دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل + ۱۶ مگاپیکسل دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۹ و دارای PDAF دوربین دوم از نوع پریسکوپ تله‌فوتو (periscope telephoto)، با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۳.۴، فاصله کانونی ۱۲۶ میلی‌متر، قابلیت زوم ۵ برابر اپتیکال، لرزشگیر اپتیکال (OIS) و دارای PDAF دوربین سوم از نوع فوق عریض (ultrawide) با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، فاصله کانونی ۱۳ میلی‌متر و زاویه دید ۱۱۹ قابلیت عکاسی HDR قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
دوربين سلفي دارای یک دوربین در جلو گوشی | دوربین با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۳ رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۱۲۰FPS) فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
سيستم عامل Android ۱۱
حس‌گرها اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted) ژیروسکوپ (Gyro) شتاب‌سنج (Accelerometer) قطب‌نما (Compass) مجاورت (Proximity)
مشخصات باتري باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت شارژر ۳۰ وات با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع
پردازنده گرافیکی Adreno ۶۵۰
لیست مقایسه‌های گوشی موبایل موتورولا مدل Edge 20 Pro XT2153-1 دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G84 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل موتورولا مدل Edge 40 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل موتورولا مدل Edge 30 Fusion دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت
نظرات خریداران گوشی موبایل موتورولا مدل Edge 20 Pro XT2153-1 دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - معایب و مزایا گوشی موبایل موتورولا مدل Edge 20 Pro XT2153-1 دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات گوشی موبایل موتورولا مدل Edge 20 Pro XT2153-1 دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد گوشی موبایل موتورولا مدل Edge 20 Pro XT2153-1 دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

ارسال نظر